Blunder van de maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu Blunder van de maand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu

Blunder van de maand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cecile

09 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Ik had mijn verhaaltje vanochtend goed en wel geplaatst of ik had al weer meer te vertellen.

Ik zou vanmiddag les hebben op de tennisbaan aan de andere kant van de stad. 13.00uur zou de les beginnen en ik stap braaf 12.30 in de auto. Ruim optijd. Sleutel in het contact, sleutel omdraaien... Sleutel nog es omdraaien... Weer niks. Nog es proberen. Nog es goed kijken wat er nu weer aan de hand kon zijn... Ja hoor, lichten stonden nog aan. Hoewel, inmiddels als niet meer natuurlijk, maar ik had ze wel aan laten staan. Snugger :S.

Het had vanochtend zo hard geregend en de wegen zijn hier dusdanig slecht belijnd, dat ik mijn lichten aan had gedaan. Zag ik tenminste nog iets. Maar aangezien ik verwend ben met luxe auto's waarbij je een pieptoon hoort als je de auto uitgaat terwijl het licht nog aan staat, had ik niks door toen ik de auto uitstapte. Heel dom. Mn accu was nog leger dan leeg.

Gelukkig waren er een paar studenten van mijn 2e jaar die me konden helpen met een jumpstart. Veel te laat ging ik naar de les toe. Niet heel erg aangezien de 2e jaars les moesten geven aan 1e jaars, maar toch vond ik het heel vervelend uiteraard.

Ik weet wel dat dit me nu niet meer zo snel zou gebeuren :P.

Ik lijk trouwens ook wel gek dat ik dit nog met jullie wil delen... Ik schaamde me kapot! Maar nu kunnen jullie in ieder geval met een glimlach je bedje in stappen. Ik heb nog een halve dag voor me!!

Ciaooo!

  • 09 September 2009 - 19:34

    Karlien:

    Hahaha Cecile...
    Ik merk dat je echt wel heel hard je best doet om ons iets leuks te laten lezen! Sukkeltje :)

    Ik ga nog eventjes naar het openingsfeest van het nieuwe Veracketjaar, zal je snel weer even mailen!

    Kus!

  • 09 September 2009 - 20:26

    Manon:

    Toch niet blond hè?! ;) Succes nog daar!

    Liefs, Manon

  • 09 September 2009 - 20:58

    Merel:

    Haha, wat een schat ben je toch! :-D

  • 10 September 2009 - 08:47

    Bibi:

    Haha Ceetje! Geeft niks hoor, kan de beste overkomen ;) Leuk om je verhalen te lezen en wat een mooie stranden zeg! JALOERS hihi :D Geniet er nog maar lekker van! Kus

  • 10 September 2009 - 15:35

    Lotte:

    Hee Cecile! Eindelijk ook eens een reactie van mij.. Ik kreeg al een paar keer een mail van webmaster, maar die gooide ik steeds direct weg, totdat ik erachter kwam dat dat van jou site kwam!! Wat schrijf je leuke verhalen :) En dat was zeker ff zweten met die auto! Haha! Je vergeet dus nooit meer die lampen uit te doen, dat scheelt ;) Ik zal zo nog ff m'n mail smsen! Want al die verhalen.. Moet toch echt wel een beetje op de hoogte blijven ;)

    Kus!


  • 10 September 2009 - 15:39

    Jochum:

    whahaha :-P

  • 11 September 2009 - 11:28

    Sanne:

    Maakt niet uit schattie;) overkomt de beste!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cecile

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 46087

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

C @ Curacao

Landen bezocht: