Bijna weg... - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu Bijna weg... - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu

Bijna weg...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cecile

11 Augustus 2009 | Nederland, Bovenkarspel

Nog een paar dagen en dan is het zover... 5,5 maand van Nederlandse bodem verdwenen. 5,5 maand in het zonnetje op Curacao!

Voor ik wegga wil ik jullie echter nog even updaten.

Inmiddels heb ik onderdak gevonden op Curacao. Ik heb een kamertje bij een Nederlands meisje in huis. Zij is ongeveer van mijn leeftijd, dus dat is al heel leuk. Ik hoop ook dat het gezellig zal worden daar. Mn kamer ligt niet in Willemstad, maar net daarbuiten. Mn stageplek ligt wel in Willemstad, maar met een auto moet ik daar wel kunnen komen. Punt is alleen dat ik die nog niet heb :P. Wanneer ik op het eiland ben zal ik daar actiever naar op zoek gaan. Via internet wel wat gezien, maar dat was zo duur, dat ik het daar ook nog maar even ga bekijken. Huren of kopen is ook nog een keuze, ik zal het zien.

Ook heb ik eindelijk contact gehad met mijn stagebegeleider. Het was nog wel even spannend, want voor 2 weken terug had ik nog niks van de man gehoord. Nu heb ik wel al een aantal mails mogen ontvangen en wat tips gekregen en afspraken gemaakt. Eindelijk een beetje zekerheid. Zondag of maandag heb ik meteen een afspraak met de man en dinsdag mag ik waarschijnlijk al aan de bak! Ik ben benieuwd... :)

Nu thuis nog het een en ander regelen. Mn tas inpakken, de laatste mailtjes versturen, nog wat vrienden en familie zien voor ik wegga. Wat dat laatste betreft heb ik afgelopen zaterdag al een goede stap gezet. Een klein afscheidsfeestje gevierd bij mijn ouders thuis en op die manier veel mensen tegelijk gezien.

Afgelopen zaterdag ook de deur van mijn kamer in Groningen gesloten. Raar idee om daar een half jaar niet te komen. Gelukkig zal Karlien goed voor mijn kamer zorgen, toch? ;)

Nu alles dan zo'n beetje gebeurd is, zal mijn vliegtuig zaterdag om 12.40 de lucht in gaan. Hoop ik dan, wie weet heeft de bemanning van het vliegtuig dan al wel last van de Antilliaanse mentaliteit en vliegen we pas 3 uur later. Ik zal het meemaken :).

Ik heb er heel erg veel zin in, maar vind het ook wel spannend. Vooral nu het zo dichtbij komt. Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal wel goed en gaat het half jaar zo om, nu lijkt een half jaar nog best wel lang.

Uiteraard zal ik jullie tijdens dit half jaar op de hoogte houden van al mijn belevenissen en de ins en outs van Curacao!

Tot snel vanaf het verre westen ;)!

Liefs Cecile

  • 12 Augustus 2009 - 00:51

    Atte:

    Chef! Heel veel plezier daar :D Ik ben jaloers, jij mag wel weer naar t lekkere weer en ik moet in de kou achterblijven :( Dat je er maar een onvergetelijke ervaring van mag maken, maar ik ben er van overtuigd dat dat zonder problemen gaat lukken!!!

    Have fun!

  • 12 Augustus 2009 - 16:05

    Zusje:):

    Heey grote zus!
    Moet ik jou nu echt voor 5,5 maand gaan missen? Dat wordt moeilijk. Maar gelukkig weet ik wel dat jij echt een supergaaf halfjaar tegemoet gaat (ook al zit je er nog niet, dat weet ik gewoon).
    Nu hoop ik stiekem ook dat ik je 'even' op kan komen zoeken. Dat zou ik wel heel gaaf vinden!
    Gelukkig hoef ik je vandaag nog niet uit te zwaaien. Dan kan ik nu nog even van je genieten:P
    xxx van je zusje:)

  • 13 Augustus 2009 - 16:54

    Sanne:

    Mijn status:
    Ik vertrek over 2 dagen

    Slik!!
    Das echt te snel joh! Die week die vliegt ook al zo om, als ik denk aan zaterdag!

    x

    ps. fijn, van je stagebegeleider!!

  • 14 Augustus 2009 - 16:44

    Noortje:

    Hoi Cecile,
    wilde je een goede reis wensen en heeel veeel plezier en succes daar. Genieten zal je zeker, en hou ons op de hoogt! Ook groetjes van Roderick ;)

    Groetjes,
    Noortje

  • 20 Augustus 2009 - 20:22

    Emiel:

    Halllo.. Cecile..!

    Jij zal ook wel denken.. wie is dit...!
    Nou ik ben emiel.. En ik ken je van heel vroeger van Levico!!!
    Maar ik zag dat je voor een lange tijd in Curacao bent..!
    En dat vond ik wel leuk want dat ben ik ook!!
    dus als je je ooit afvraagt wat kan ik hier doen..!
    Ik geef je graag een goed advies!!
    Emiel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovenkarspel

Cecile

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 46085

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

C @ Curacao

Landen bezocht: