C op stage @ Curacao - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu C op stage @ Curacao - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Cecile Bosker - WaarBenJij.nu

C op stage @ Curacao

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cecile

05 Juli 2009 | Nederland, Bovenkarspel

Dag vriendjes en vriendinnetjes!

Nog 41 dagen, en dan is het zover! Dan ga ik voor een half jaar op stage naar Curacao. Het is de bedoeling dat ik ga lesgeven op het mbo, Sport en Bewegen. Jaja, dat hebben ze ook op Curacao.. ;) Dit is de stage voor mijn 4e jaar SO.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte gaan houden van al mijn belevingen en ervaringen, want naast de stage zal er natuurlijk ook wel tijd zijn om leuke dingen te gaan doen.

Een heel korte intro, vanuit Curacao volgt natuurlijk meer. Nu eerst klaarmaken voor de vakantie.. Morgen naar Italie.. :)

Tot mails!

x Cecile


  • 05 Juli 2009 - 21:13

    Chantal:

    Wauw, helemaal super :) Wat zou ik graag met je meegaan! Ik zal je site in de gaten houden. Voor nu, fijne vakantie.
    Liefs, Chantal

  • 21 Juli 2009 - 19:37

    Simon(e):

    Hee Ceetje! Leuk dat we je kunnen volgend! Dat ga ik ook zeker doen! Nu eerst veel plezier in Italie zodat je uitgerust naar Curacao kunt gaan! Kom je voordat je gaat ook nog een keer in Groningen?

    Kus

  • 23 Juli 2009 - 13:44

    Sanne:

    Nog 23 dagen..dat gaat echt snel hé...

  • 25 Juli 2009 - 09:45

    Marwin:

    Nog even cecile!!! Geen koude voetjes krijgen hé.

    Succes met alles daar!

    Kusje,

    Marwin

  • 31 Juli 2009 - 16:59

    Charles:

    Wat een mooi leven heb jij toch. Haha!

    En laat ik dat nou eens met mijn eigen ogen gaan bekijken. :p

  • 01 Augustus 2009 - 18:19

    Jochum:

    En alweer gaat Ceetje weg :(... Nog precies 2 weekjes, aftellen maar!!
    Succes met de laatste dingen regelen en dan heulheulheul heul veel plezier ;)
    Daaaag hoor daaaag
    kus

  • 08 Augustus 2009 - 16:27

    Lotte:

    Cecile! Ik zag net toevallig jou site.. Heb je alles al ingeslagen en helemaal klaar voor? Zin in zeker! :D Succes met de pubers die je les gaat geven ;) en ook met het afscheid over een weekje...

    Ik ga je site volgen!

    Heel veel plezier!!!!
    Liefs, Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bovenkarspel

Cecile

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 46088

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

C @ Curacao

Landen bezocht: